V poslednom čase v online marketingu naberajú na popularite mikrostránky. Na Slovenku ešte nie je táto stratégia rozšírená ako v zahraničí, ale prináša skvelé výsledky. Mikrostánkou viete propagovať Vaše produkty alebo služby pre ktoré je menší priestor na hlavnom webe. Mikrostránka má úzke obsahové zameranie. Mikrostránka má za cieľ privádzať pravidelnú návštevnosť na Váš hlavný web, získavať kvalitné spätné odkazy a na špecifické kľúčové slová sa umiestňovať na popredných pozíciach vo vyhľadávačoch.
Hlavné parametre mikrostránky
- Odlišnosť od konkurencie – Mikrostránka ponúka priestor ako sa odlšiť od konkurencie a zacieliť pozornosť na špecifických zákazníkov.
- Ľahká administrácia – Mikrostránka môže byť doplnená o administračné rozhranie, ktorého použitie zvládne aj menej skúsený používateľ.
- Prevádzkovanie na samostatnej internetovej doméne – Názov produktu alebo služby je zahrnutý v názve domény čo má väčšiu silu pre vyhľadávače
Mikrostránka môže pôsobiť ako doplnkok Vašej hlavnej webovej stránky, ktorá obsahuje oveľa väčšie množstvo informácií. Mikrostránkou si zabezpečíte pravidelnú návštevnosť, kvalitné spätné odkazy a získate priestor pre propagáciu Vašich výrobkov alebo služieb. Mikrostránky majú veľký prínos pre Vašich návštěvníkov ,pretože se venujú konkrétnej problematike.
Ak premýšlate nad tvorbou mikrostránky odporúčame spoločnosť NajReklama.